Vārda dienu svin: Aļģirds, Orests, Oļģerts, Alģis / 20.01.2019

booked.net

Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai

Proj 2030

Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai (projekta Nr. 8.3.2.2/16/I/001) 01.01.2017. – 31.12.2020.

Projekta mērķis:
Nodrošināt Latvijas izglītības pakalpojumu daudzveidību, kas balstīti uz individuālās mācību pieejas attīstību un ieviešanu vispārējās izglītības iestādēs, tādējādi uzlabojot izglītojamo kompetences un mācību sasniegumus.

Galvenās darbības:
1. Ilgtspējīgas pašvaldību vispārējās izglītības iestāžu atbalsta sistēmas izveide izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai (metodoloģisku ieteikumu izstrāde un pielietošanas mācības, IKT resursi, pedagogu profesionālās kompetences pilnveide, ārvalstu metodiku ieviešana);
2. Ilgtspējīgu individuālās pieejas attīstības pasākumu nodrošināšana mācību satura apguvei un ārpusstundu pasākumu veidā.

2017./2018.m.g. projekta īstenošanā tieši iesaistījās 18 pedagogi, sniedzot individuālu atbalstu un nodrošinot, ka mācību procesā tiek ievērotas dažādu skolēnu spējas un vajadzības un mērķtiecīgi tiek kompensētas tās vajadzības, kuras skolēniem traucē sasniegt augstākus mācību rezultātus. nodrošinot individuālu atbalstu, visa mācību gada laikā mērķtiecīgi tika nodrošināts atbalsts, t.sk. individuālās nodarbības, 40 sākumskolas skolēniem ar mācīšanās traucējumiem.
Projekta ietvaros skola varēja paplašināt alternatīvo mācību organizācijas formu piedāvājumu, kas papildina formālās izglītības ieguves mācību formas (mācību stundas) – darbojoties Profesora Cipariņa skolā un apmeklējot Dabas pētnieku, Eksperimentu laboratorijas un Robotikas nodarbības, skolēni veica pētījumus, eksperimentēja, risināja nestandarta uzdevumus. Skolēniem ar augstiem mācību sasniegumiem tika nodrošināta iespēja piedalīties alternatīvajās un kombinētajās mācību priekšmetu olimpiādēs: olimpiādē “Erudīts” 1. klašu skolēniem, kombinētajā olimpiādē dabaszinībās un angļu valodā 5. klašu skolēniem, alternatīvajā matemātikas olimpiāde 5. un 6. klašu skolēniem, Latvijas 45. atklātā matemātikas olimpiāde u.c.
Projekts nodrošināja iespēju skolēniem doties mācību vizītēs uz Dailes teātri un iepazīt teātri un tā aizkulises, skolēni piedalījās Bērnu zinātnes centra “Tehnoannas pagrabi” nodarbībās, kā arī izzināja Latvijas daudzveidību – Latvijas dabu un vēsturi, viesojoties Daugavs lokos un apmeklējot Naujenes novadpētniecības muzeja  etnogrāfisko brīvdabas ekspozīciju “Slutišķu vecticībnieku lauku sēta”. 
Vienam pedagogam tika nodrošināta iespēja tālākizglītības nodarbībās apgūt diagnostikas un monitoringa rīku DIBELS.
Izvērtējot 2017./2018.m.g. rezultātus, var secināt, ka īstenojot projektu tika nodrošināts būtisks atbalsts skolēniem ar MG un MT un talantīgajiem skolēniem viņu  mācību sasniegumu veicināšanai, kā arī paplašināts neformālas izglītības piedāvājumu klāsts.


Nodarbība Latvijas Dabas muzejā Dab muz 1Dab muz 2
Projekta SAM832 Ārpusstundu pasākums: STEM un vides joma ietvaros 10. janvārī dabaszinību fakultatīvo nodarbību dalībnieki no 5.c, 6.e un 6.d klasēm piedalījās Latvijas Dabas muzeja nodarbībā – “Lido gājputni.” Skolēni uzzināja kur pārziemo mūsu putni. Kurš lido vistālāk, kurš – visaugstāk un kurš – visātrāk. Nodarbības laikā skolēni guva priekšstatu par dažādu putnu migrācijas ceļiem. Nodarbības beigās bija iespēja apskatīt visu muzeju, iepazīties ar dažādām ekspozīcijām. 


20181114 084751

Interaktīva nodarbība “Ūdens attīrīšana” 5. klašu skolēniem
14. novembrī skolā viesojās Rīgas ZINOO centra pārstāvji. Mēs, skolotāji, esam pārliecināti, ka aizraujošs izzināšanas process ir sākums attīstībai ilgtermiņā
Pirmā dzīvība uz mūsu planētas ir radusies ūdenī. Nodarbības laikā attīrījām ūdeni ar vienkāršiem un pieejamiem materiāliem. Pārbaudījām rezultātus, veicot ūdens kvalitātes testus pirms un pēc attīrīšanas. Skolēni radīja un izmēģināja ūdens filtrēšanas sistēmu.
Uzdevumos bija: 1. Jāizplāno uz jāuzbūvē sava ūdens filtrēšanas sistēma,
2. Jāvāc dati, lai salīdzinātu ūdeni pirms un pēc attīrīšanas,
3. Balstoties uz pētījuma rezultātiem jāizdara secinājumi,
4. Jāsalīdzina savi iegūtie rezultāti ar klases biedru rezultātiem.
Ievadā nodarbības vadītājs iepazīstināja skolēnus ar ūdens attīrīšanas nepieciešamību un dažādām attīrīšanas metodēm. Skolēni iepazinās ar ūdens kvalitātītes noteikšanas metodēm. Praktiskajā daļā skolēni veica savu pētījumu, kurā izvēloties dažādus filtrēšanas materiālus, veidoja ūdens attīrīšanas sistēmu. Savā pētījumā skolēni pārbaudīja netīrā ūdens kvalitāti ( krāsu, smaržu un pH līmeni) pirms un pēc ūdens filtrēšanas. Noslēgumā skolēni izdarīja secinājumus balstoties uz iegūtajiem rezultātiem un salīdzināja tos ar klases biedriem.
5.abcdegl klašu skolēni stundas lakā aizrautīgi strādāja un ļoti atzinīgi vērtēja iegūtās prasmes un zināšanas.   Foto

Ādažu vidusskola

Reģ. Nr. 4313901280

Gaujas ielā 30, Ādažos,

Ādažu novadā, LV – 2164

T: 67996165; F: 67996276

e-pasts: vidusskola@adazi.tl.lv

Skolas mājas lapa:

www.adazuvidusskola.lv

T: 67996248; M: 26069408

 e-pasts: anita@adazi.tl.lv

Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība.

Turpinot vietnes apskati, jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes jūsu ierīcē. Savu piekrišanu jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Piekrītu
©2019 Ādažu vidusskola

Search