Ādažu vidusskola uzsāka sadarbību ar nodibinājumu “Fonds “Plecs”” un EMU:Skola. Atsevišķa projekta ietvaros izmantojām EMU: Skola (www.emu.lv ). Projekts radīts, lai varētu sekot līdzi tam, vai skolēnu emocionālais “trauciņš” neiet pāri, vai skolēna emocionālā, trauksmes, spriedzes slodze ir tāda, kas netraucē skolēna sniegumam, vai arī ir vajadzīgs kāds atbalsts no audzinātājas vai skolas puses.
Projekta ietvaros 2022. gada decembrī skolēnu un vecāku vidū tika veikta aptauja vai skolēns tiek galā ar savu šī brīža emocionālo slodzi, vai arī skolēnam ir pārslodze. Rezultāti ļauj saprast, kā jūtas katrs skolēns atsevišķi un visa klase kopā.
Vadoties pēc iegūtajiem rezultātiem skolēniem tika piedāvāta iespēja piedalīties piedzīvojumu terapijas nodarbībās 7. – 8. klašu skolēniem "Es un mēs dabā".
Tās ir 3 atsevišķas dienas – janvārī, martā/aprīlī un aprīlī/maijā kad jaunieši dosies piedzīvojumos dabā ar terapeitisku nolūku, lai iepazītu tuvāk sevi un cilvēkus sev apkārt caur dabu un mākslas terapijas elementiem, pilnveidotu emocionālās inteliģences pamatus, pārvarētu fiziskas grūtības, attīstītu sadarbības prasmes, apzinātos savus iekšējos resursus, mācītos uzņemties atbildību par saviem lēmumiem, kā arī piedzīvotu prieku, ko sniedz piedzīvojumi dabā un kopā būšana!
Šodien, 18. janvārī, Ādažu vidusskolas 7. un 8. klašu skolēni devās pirmajā piedzīvojumā - nodarbībā “Es un mēs dabā”, ļaujoties piedzīvojumam visas dienas garumā no plkst. 8.30 līdz plkst. 18.00.
Lai jauks piedzīvojums!